Bedbugs And diaree t zat ons niet echt mee! - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Lisa Sentveld - WaarBenJij.nu Bedbugs And diaree t zat ons niet echt mee! - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Lisa Sentveld - WaarBenJij.nu

Bedbugs And diaree t zat ons niet echt mee!

Door: Kim en Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

22 November 2016 | Cambodja, Kâmpôt

Na ons laatste bericht werd Kim ziek, diaree zo'n 8x op een dag, en hele heftige buikkrampen en maagkrampen en nog ergere huidproblemen, het LoyKratong festival hebben we niet veel van mee gekregen... Na 3 dagen wilde Kim eindelijk mee naar het ziekenhuis.. en dat was niet voor niks haar problemen bleken uiteindelijk een gastro-enteritis te zijn( ookwel maagdarmontsteking). Hiervoor heeft ze antibiotica gekregen en hierdoor is ze langzaamaan gelukkig weer opgeknapt. (Ze had haar Privé zuster hé.. daarom wilde ze niet naar t ziekenhuis hahaha) Vanuit chiang mai zijn we doorgegaan naar Chiang rai.. waar we tegen alle verwachtingen in erg hebben genoten van de mooie natuur en de gezellige omgeving! Echt heel mooi daar.. en een leuke tussenstop voor onze volgende bestemming. Laos is dat uiteindelijk niet geworden, maar wel Cambodja. Ik zag er tegen op om die 2dagen durende bootreis te maken ook vanwege Kim omdat ze nog niet helemaal de oude was.. dus besloten we voor wat gemak te kiezen. Van chiang rai vlogen we naar Bangkok.. waar we 17 uur later door zouden vliegen naar Phnom Phen in Cambodja.. en wat doen we in die 17 uur tussentijd??.. juist ja 'slapen' op het vliegveld! We hebben overnacht op het vliegveld als real backpackers en waren helemaal gebroken. Ook hebben we heel weinig spullen meegenomen en 1 Backpack achtergelaten op het AirPort zodat we in cambodja op de scooter konden rijden en niet zoveel bagage zouden hebben. Aangekomen in PHnom phen zijn we met de bus voor 35 cent pp naar het centrum gegaan en eenmaal in ons hotel hebben we heeeeel lang geslapen (overdag) en savonds weer hahah. Phnom penh is niet echt een schone stad en we vonden het hier niet echt mooi.. dus we zijn nu naar een mooie plaats met mooie natuur.. echter hadden we voor vannacht weer eens een Airbnb geboekt bij een Belgisch stel. Omdat we het nog een tweede kans wilde geven (na die ene keer met die hondenpoep en vieze luchten).. prima hostel boven een tapas restaurant leuke kamers.. maar helaas midden in de nacht... BEDBUGS!!! Shit shit zeker 6 zien lopen

• 22 November 2016 - 15:05

Nikki:

Hopelijk de antibiotica goed z'n werk voor Kim. Wel balen zeg! Tijd vliegt voorbij. En wat doen jullie veel daar! Super gaaf. Geniet lekker!
    Liefs Nikki