Malaria enzovoort - Reisverslag uit Egmond-Binnen, Nederland van Lisa Sentveld - WaarBenJij.nu Malaria enzovoort - Reisverslag uit Egmond-Binnen, Nederland van Lisa Sentveld - WaarBenJij.nu

Malaria enzovoort

Blijf op de hoogte en volg Lisa

06 September 2012 | Nederland, Egmond-Binnen

Hallo volgers..
Bedankt voor jullie super leuke reacties!

Zo ik zal jullie even op de hoogte brengen van deze week.

Deze week was ik ziek, ik kreeg malaria en had savonds koorts van 39.6. Ik ben die dag erna direct naar de dokter gedaan (toch handig dat je in een ziekenhuis werkt). en ik kreeg van hem pillen tegen de malaria.
Lekker he, koop je voor 360 euro ANTI malaria pillen en krijg je het alsnog, binnen één week nog wel.
Achssooo, na 2 dagen ging het alweer een stuk beter met de koorts en het onwel voelen. Tot ik diaree kreeg, ik was gister 9 keer aan de diarree en ik wilde niets meer eten omdat niks me smaakt en ik hier totaal geen trek heb. Ook hiervoor maar weer naar de dokter geweest, ik kreeg antibiotica en oja ook nog een hoestdrank voor mijn ohh zo irritante hoest.

Ik wilde echt heeel graag naar huis. En ik mis thuis ook best erg!!

Maar goed, nu gaat het wel weer beter. En ik hoop dat het zo blijft.

In het ziekenhuis verbaas je je nog steeds over dingen hoor, bij pasgeboren kindjes worden gewoon al gaatjes geprikt, door de schoonmaakster bij ons in het ziekenhuis Echt ZOOO zielig. Maar hier is dat normaal.

Vandaag heb ik de spullen aan het ziekenhuis overhandigd en ze waren echt superrrr blij!! Dus daar ben ik blij om!

Foto's volgen nog! Dit weekend gaan we naar Mole national park (een soort dierentuin) ze hebben daar safari, zwembad, restaurants hotel met douche! DUS daar heb ik erg veel zin in!!!!

Daar krijgen jullie natuurlijk ook een uitgebreid report van met heeeel veel foto's!

Tot na het weekend!!

Liefs Lisa


  • 06 September 2012 - 19:32

    Pap En Mam:

    hoi hoi gelukkig dat het weer beter gaat en hopen dat de eetlust weer terug komt
    leuk dat ze blij waren met de spullen voor het ziekenhuis
    ik hoop dat jullie het weekend een beetje bijkomen en kunnen genieten
    ben nu al benieuwd naar je foto's
    hou je haaks meisie
    liefs pap en mam

  • 06 September 2012 - 19:35

    Peter:

    Hee lieve schat, kort en bondig samengevat. Maar het hoeft ook niet zo lang te zijn, dit was de week van overleven en dat is je gelukt. Ik heb echt met je mee geleeft samen met je vader en moeder en je zus. Het is best moeilijk om vanaf thuis de eigenlijk niet leuke smsjes te lezen en verdriet aan de telefoon te hebben. Maar je hebt je er deze week dapper doorheen gewerkt en dat vind ik mooi en daar ben ik trots op. Hoop dat alles nu wat makkelijker wordt en dat je gaat genieten van je prachtige reis. Veel liefs kus pe.

  • 06 September 2012 - 19:37

    Astrid:

    he Lisa,
    Nou je krijgt wel wat voor je kiezen zeg zo in die eerste weekjes al!!!
    maar joh wie weet heb je nu alles gehad en gaat het nu alleen maar beter met je,
    we hopen het zo voor je.
    veel plezier het aankomende weekend en wat zul je genieten van je doessie!!
    Lekker veel plezier een dikke kus van ons xxx

  • 06 September 2012 - 19:49

    Jeanette:

    Hee Lisa, nou ja zeg, het zit echt even niet mee. Kind, wat moet je je beroerd gevoeld hebben. Ik miste je berichtjes al, vroeg me af wat er gaande was. Ik hoop dat de malaria pillen van het ziekenhuis blijvend aangeslagen zijn en dat jullie as weekend kunnen genieten van het uitje. En dan moet het klaar zijn en echt genieten van deze reis! Op school heb ik je gisteren gemist, niemand om tegenaan te katten. XX Jeanette

  • 06 September 2012 - 20:13

    Jan En Hanneke:

    Dag Lisa,

    jij gaat wel heel voortvarend te werk. Je denkt zeker, ik wil alles meemaken, dan dit ook maar. Toch niet zo niet zo goed, maar dat heb je zelf intussen al ervaren. Hygiene is heel belangrijk maar dat hebben ze jou ook al verteld dus ben je er gewoon tegenaan gelopen en dat overkomt iedereen wel eens.Nu maar hopen dat je er snel weer overheen komt en er niet zo veel last van hebt. Geniet vooral van het weekend dat komt, lekker douchen en haren wassen en weer even jezelf zijn, tot je weer aan de klus moet. Je doet een enorme ervaring op en je maakt van alles mee waar je later veel plezier van zult hebben. Wij wensen je het allerbeste toe en vinden jou een kanjer.

    Groeten,

    Jan en Hanneke

  • 06 September 2012 - 20:18

    Karin & Frank:

    He Lisa, wat fijn dat je je weer beterder voelt! Schrokken wel even van de berichten hoor. Geniet van je weekendje meis! Het zal je goed doen!

  • 06 September 2012 - 20:18

    Karin & Frank:

    He Lisa, wat fijn dat je je weer beterder voelt! Schrokken wel even van de berichten hoor. Geniet van je weekendje meis! Het zal je goed doen!

  • 06 September 2012 - 20:32

    Sjaak & Wen:

    Hé meis, Pé vertelde het van de week dat je getroffen bent door zo'n shit-mug...... Maar gelukkig ben je weer aardig opgeknapt. Hopelijke gaat het vanaf nu goed en heb je een prachtige reis. Heel veel plezier dit weekend, en we zijn benieuwd naar je foto's en berichten, have fun! liefs Sjaak, Wen, Jessy & Sten

  • 06 September 2012 - 20:50

    Anja En Peter:

    Hey Lisa,
    goed om te lezen dat het weer wat beter met je gaat.We hopen dat je vanaf nu wat meer kan genieten.
    Have fun in Het National Park komend weekend!
    We blijven je volgen.
    Veel liefs van ons.
    Anja en Peter

  • 06 September 2012 - 21:27

    Mies:

    He Lies! Wat een verhalen heb je al.. Al bijna 2 weekjes erop, stomme mug maar gelukkig knap je snel op! Hou je taai en geniet vooral van wat er komen gaat.. safari hotel douch enz enz.. je beleeft vast meer dan ons want hier gebeurd nix! geniet van de mooie momenten en leer van de minder leuke! Dikke kus mies v vuuren haha

  • 06 September 2012 - 21:29

    Afra En Cock:

    Hallo Lisa:wat vervelend nou,dat je ziek bent geworden van n mug,maar gelukkig gaat het al weer wat beter.
    De komende weekend lekker genieten,dan ben je er volgende week weer,groetjes cock en afra

  • 06 September 2012 - 21:29

    Afra En Cock:

    Hallo Lisa:wat vervelend nou,dat je ziek bent geworden van n mug,maar gelukkig gaat het al weer wat beter.
    De komende weekend lekker genieten,dan ben je er volgende week weer,groetjes cock en afra

  • 06 September 2012 - 21:29

    Afra En Cock:

    Hallo Lisa:wat vervelend nou,dat je ziek bent geworden van n mug,maar gelukkig gaat het al weer wat beter.
    De komende weekend lekker genieten,dan ben je er volgende week weer,groetjes cock en afra

  • 06 September 2012 - 21:29

    Afra En Cock:

    Hallo Lisa:wat vervelend nou,dat je ziek bent geworden van n mug,maar gelukkig gaat het al weer wat beter.
    De komende weekend lekker genieten,dan ben je er volgende week weer,groetjes cock en afra

  • 06 September 2012 - 22:10

    Corina:

    he lisa..

    Gelukkig voel je je wat beter.
    En ga dit weekend een leuk weekend tegemoet..
    Geniet van alles om je heen en hou je taai.
    Ik lees je verhalen aandachtig .
    topper ben je

    xxx

  • 06 September 2012 - 22:29

    Denise:

    He Lies,

    Ben super blij voor je dat je je nu wat beter voelt en dat het de goede kant op gaat. En wat een fijn gevoel moest het geven om de spullen af te geven in het ziekenhuis, is vast van heel grote waarde. Gaaf!

    Geniet lekker dit weekend van al het moois wat je gaat zien, en van een lekkere douche en een beetje luxe;-).. Heb je wel verdiend na deze week! Veel plezier....

    Liefs Denise xx

  • 06 September 2012 - 22:40

    Anita:

    Heyyyyyyyy Vriendin, Jeetje wat hebben wij aan je gedacht deze week. Je moeder kwam bij me en vertelde dat je malaria had. Ik ben blij dat het al weer wat beter met je gaat. Ik hoop echt dat je vanaf nu alleen nog maar kan genieten daar , want je hebt je portie nu wel gehad voor de rest van de tijd.
    Lieve schat geniet van het weekend wat komen gaat en je bent en blijf voor mij een grote KANJER!!
    Liefs je allergrootste vriendin hahahah xxxxxxxx

  • 06 September 2012 - 22:40

    Anita:

    Heyyyyyyyy Vriendin, Jeetje wat hebben wij aan je gedacht deze week. Je moeder kwam bij me en vertelde dat je malaria had. Ik ben blij dat het al weer wat beter met je gaat. Ik hoop echt dat je vanaf nu alleen nog maar kan genieten daar , want je hebt je portie nu wel gehad voor de rest van de tijd.
    Lieve schat geniet van het weekend wat komen gaat en je bent en blijf voor mij een grote KANJER!!
    Liefs je allergrootste vriendin hahahah xxxxxxxx

  • 07 September 2012 - 07:55

    Monique:

    Hooiii Liessie,
    Gelukkig gaat het al weer wat beter met je met de malaria. Je moeder kwam even langs en vertelde het. Vreselijk. Takkenmug. We blijven je volgen en hopen dat het nu alleen maar beter gaat en dat je gaat genieten. Sommigen zeggen dat je gaat wennen aan de cultuurshock, dus moet het goed komen. Meissie hou je taai, genieten en we blijven volgen...
    Groetjes Paul en Monique

  • 07 September 2012 - 09:07

    Opa En Oma:

    Lieve Lisa dat was wel even schrikken van het bericht Maar blij te horen dat het een stuk beter gaat we hopen dat je weer gauw de ouden ben en genieten van alles wat nog op je pad komt we houden van je Liefs Opa en Oma kus

  • 07 September 2012 - 09:21

    Deborah En Dennis:

    Hoop dat je je snel wat beter gaat voelen griet.

    Veel plezier in dat park!

    XX ons

  • 07 September 2012 - 10:43

    Lisa:

    Hee Lisa,
    Je treft het wel zeg. Lekker aan de bouillon, zoute crackers en niet te vergeten een Coca Colatje.
    Lekker douchen, daar kan je zo van opknappen. Geniet er lekker van dit weekend dan kan je er weer lekker tegen aan. Heel veel liefs!

  • 08 September 2012 - 20:01

    Ria En Frits:

    Hoi Lisa! malaria ! dat zijn de minder leuke dingen van zo een avontuur maar er komen ook mooie dingen op je pad.
    Geniet daar van want die blijven je het langs bij Groetjes en veel geluk.

  • 09 September 2012 - 20:49

    Yvonne En Celia Oostermeijer:

    Hoi Lisa,

    Da's balen, zo'n begin, zeg! Dat had je je natuurlijk veel anders voorgesteld.
    Het is sowieso al een grote stap, van dit kleine dorpje helemaal naar Afrika en dan word je ook nog ziek. Logisch dat je dan naar huis wil...
    Gelukkig voel je je al wat beter.
    We hopen dat je de rest van je verblijf bespaart blijft van dit soort ongemakken en dat je je straks een beetje thuis gaat voelen.
    Nou Lisa, hou je taai en probeer ook te genieten van de mooie momenten.
    We vinden je een topper en zullen je avonturen blijven volgen.
    Veel succes en veel liefs van ons.

    Yvonne en Celia

  • 10 September 2012 - 09:41

    Rina Van Oene:

    Hallo Lisa,
    Een reis met vallen en opstaan! Gelukkig heb je alweer het ergste achter de rug.
    Inmiddels volgen al mijn Yammer volgers je met ingehouden adem ;-) Heb al leuke reacties ontvangen van o.a. Manon van de Chirurgie. We leven allemaal mee in het ZMC! Sla je even door de lastige 1e 2 weken, die zijn het lastigst wat betreft wennen aan de nieuwe omstandigheden en de heimwee, maar daarna zul je merken dat het alleen maar beter gaat en voor je weet ben je alweer aan het aftellen!
    Blijf je volgen! Groetjes uit het ZMC :-D

  • 10 September 2012 - 21:39

    Kim:

    hey lisa,
    jeetje wat beroerd zeg!
    we zijn blij dat het wat beter met je gaat!
    heel veel sterkte en we hopen dat je nu kan gaan genieten van het mooie avontuur!
    hou je taai wijfie!
    dikke kus van ons
    dave, kim en bobbie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

6 oktober begint onze reis naar Indonesie, Thailand en Laos. 9 weken backpacken.

Actief sinds 25 April 2012
Verslag gelezen: 558
Totaal aantal bezoekers 37978

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2016 - 08 December 2016

Indonesie, Thailand, Laos

26 Augustus 2012 - 09 November 2012

Ghana 2012

Landen bezocht: